Презентация на тему: Дидактик уен 6-7 яшь «Н әрсә артык? » Максат: Предметларны төркемләү

Реклама. Продолжение ниже
Дидактик уен 6-7 яшь «Н әрсә артык? » Максат: Предметларны төркемләү
Дидактик уен 6-7 яшь «Н әрсә артык? » Максат: Предметларны төркемләү
Дидактик уен 6-7 яшь «Н әрсә артык? » Максат: Предметларны төркемләү
Дидактик уен 6-7 яшь «Н әрсә артык? » Максат: Предметларны төркемләү
Дидактик уен 6-7 яшь «Н әрсә артык? » Максат: Предметларны төркемләү
Дидактик уен 6-7 яшь «Н әрсә артык? » Максат: Предметларны төркемләү
1/6
Средняя оценка: 4.6/5 (всего оценок: 57)
Код скопирован в буфер обмена
Скачать (7697 Кб)
Реклама. Продолжение ниже
1

Первый слайд презентации

Дидактик уен 6-7 яшь «Н әрсә артык? » Максат: Предметларны төркемләү күнекмәләрен, гомумиләштерүче сүзләрне ныгыту;иҗади күзаллауларын формалаштыру, күрү сәләтен үстерү,игътибарлылык тәрбияләү. Уен барышы: 2-7и бала катнаша ала.Балалар үзләренә карточкалар сайлап алалар.Уенчылар үзләренең карточкаларында нинди предмет артык икәнен әйтергә тиешләр. 1 вариант. Алып баручы уйнаучыларга карточкалар тарата. Ул Бу нәрсә? Бу кем? дигән сораулар бирә. Уйнаучылар һәр рәттәге рәсемнәрнең исемнәрен әйтеп чыгалар.Соңыннан дүртенче рәсемнең кайсы артык икәнен әйтәләр. 2 вариант. Балалар үзләренә карточкалар сайлап алалар.Алып баручы Нәрсә ? Нинди? сорауларын бирә;уенчылар карточкаларына карап җавап бирәләр. Нәрсә артык ?

Изображение слайда
Изображение для работы со слайдом
1/2
2

Слайд 2

Дидактическая игра для детей 6-7 лет «Что лишнее?» Цель: Игра расширяет кругозор, учит выделять общий признак предметов и группировать предметы по признаку. Ход игры: В игре участвуют 4-5 детей. Участникам игры раздаются карточки с изображением 4 предметов. Ведущий предлагает детям внимательно рассмотреть рисунки на карточках, найти на каждой из них лишний. Ребенок должен назвать предмет и объяснить свой выбор. 1 вариант. Ведущий задает вопросы: «Что такое?», «Это кто?» Игроки должны назвать все предметы и назвать лишний из них, объяснить свой выбор. 2 вариант. Дети берут карточки. Ведущий задает вопросы: «Что?», «Какой ( ая )?». Игроки должны ответить на вопросы. Что лишнее?

Изображение слайда
Изображение для работы со слайдом
1/2
3

Слайд 3

Изображение слайда
Изображение для работы со слайдом
Изображение для работы со слайдом
Изображение для работы со слайдом
Изображение для работы со слайдом
Изображение для работы со слайдом
Изображение для работы со слайдом
Изображение для работы со слайдом
Изображение для работы со слайдом
Изображение для работы со слайдом
Изображение для работы со слайдом
Изображение для работы со слайдом
Изображение для работы со слайдом
Изображение для работы со слайдом
Изображение для работы со слайдом
Изображение для работы со слайдом
Изображение для работы со слайдом
1/17
4

Слайд 4

Изображение слайда
Изображение для работы со слайдом
Изображение для работы со слайдом
Изображение для работы со слайдом
Изображение для работы со слайдом
Изображение для работы со слайдом
Изображение для работы со слайдом
Изображение для работы со слайдом
Изображение для работы со слайдом
Изображение для работы со слайдом
Изображение для работы со слайдом
Изображение для работы со слайдом
Изображение для работы со слайдом
Изображение для работы со слайдом
Изображение для работы со слайдом
Изображение для работы со слайдом
1/16
5

Слайд 5

Изображение слайда
Изображение для работы со слайдом
Изображение для работы со слайдом
Изображение для работы со слайдом
Изображение для работы со слайдом
Изображение для работы со слайдом
Изображение для работы со слайдом
Изображение для работы со слайдом
Изображение для работы со слайдом
Изображение для работы со слайдом
Изображение для работы со слайдом
Изображение для работы со слайдом
Изображение для работы со слайдом
Изображение для работы со слайдом
Изображение для работы со слайдом
Изображение для работы со слайдом
Изображение для работы со слайдом
1/17
6

Последний слайд презентации: Дидактик уен 6-7 яшь «Н әрсә артык? » Максат: Предметларны төркемләү

Изображение слайда
1/1
Реклама. Продолжение ниже