Презентация на тему: Brand

Brand
Brand
Brand
Brand
Brand
Brand
Product
Brand
Brand
Brand
Brand
Brand
Market
Brand
Brand
Brand
Brand
Brand
Test
Brand
Brand
Brand
Brand
Brand
Test
Brand
Brand
Brand
Brand
Brand
Test
Brand
Brand
Brand
Brand
Brand
Test
Brand
1/38
Средняя оценка: 4.5/5 (всего оценок: 41)
Код скопирован в буфер обмена
Скачать (652 Кб)
1

Первый слайд презентации: Brand

Vocabulary

Изображение слайда
2

Слайд 2

Loyalty The tendency to always buy a particular brand

Изображение слайда
3

Слайд 3

Image The ideas and beliefs people have about a brand

Изображение слайда
4

Слайд 4

Stretching Using an existing name on another type of product

Изображение слайда
5

Слайд 5

Awareness How familiar people are with a brand (or its logo and slogan

Изображение слайда
6

Слайд 6

Name The title given to a product by the company that makes it

Изображение слайда
7

Слайд 7: Product

Vocabulary

Изображение слайда
8

Слайд 8

Launch The introduction of a product to the market

Изображение слайда
9

Слайд 9

Lifecycle The length of time people continue to buy a product

Изображение слайда
10

Слайд 10

Range The set of products made by a company

Изображение слайда
11

Слайд 11

Placement When products are used in films or TV programmes

Изображение слайда
12

Слайд 12

Endorsement The use of a well-known person to advertise products

Изображение слайда
13

Слайд 13: Market

Vocabulary

Изображение слайда
14

Слайд 14

Leader The best-selling product or brand in a market

Изображение слайда
15

Слайд 15

Research Information about what consumers want or need

Изображение слайда
16

Слайд 16

Share The percentage of sales a company has

Изображение слайда
17

Слайд 17

Challenger The second best-selling product or brand in a market.

Изображение слайда
18

Слайд 18

Segment Customers of a similar age, income level or social group

Изображение слайда
19

Слайд 19: Test

Brand

Изображение слайда
20

Слайд 20

The tendency to always buy a particular brand a. Loyalty b. Image c. Stretching d. Awareness e. Name a. Loyalty b. Image c. Stretching d. Awareness e. Name

Изображение слайда
21

Слайд 21

a. Loyalty b. Image c. Stretching d. Awareness e. Name The title given to a product by the company that makes it a. Loyalty b. Image c. Stretching d. Awareness e. Name

Изображение слайда
22

Слайд 22

a. Loyalty b. Image c. Stretching d. Awareness e. Name The ideas and beliefs people have about a brand a. Loyalty b. Image c. Stretching d. Awareness e. Name

Изображение слайда
23

Слайд 23

a. Loyalty b. Image c. Stretching d. Awareness e. Name How familiar people are with a brand (or its logo and slogan) a. Loyalty b. Image c. Stretching d. Awareness e. Name

Изображение слайда
24

Слайд 24

a. Loyalty b. Image c. Stretching d. Awareness e. Name Using an existing name on another type of product a. Loyalty b. Image c. Stretching d. Awareness e. Name

Изображение слайда
25

Слайд 25: Test

Product

Изображение слайда
26

Слайд 26

a. Launch b. Lifecycle c. Range d. Placement e. Endorsement The use of a well-known person to advertise products a. Launch b. Lifecycle c. Range d. Placement e. Endorsement

Изображение слайда
27

Слайд 27

a. Launch b. Lifecycle c. Range d. Placement e. Endorsement The introduction of a product to the market a. Launch b. Lifecycle c. Range d. Placement e. Endorsement

Изображение слайда
28

Слайд 28

a. Launch b. Lifecycle c. Range d. Placement e. Endorsement When products are used in films or TV programmes a. Launch b. Lifecycle c. Range d. Placement e. Endorsement

Изображение слайда
29

Слайд 29

a. Launch b. Lifecycle c. Range d. Placement e. Endorsement The length of time people continue to buy a product a. Launch b. Lifecycle c. Range d. Placement e. Endorsement

Изображение слайда
30

Слайд 30

a. Launch b. Lifecycle c. Range d. Placement e. Endorsement Using an existing name on another type of product a. Launch b. Lifecycle c. Range d. Placement e. Endorsement

Изображение слайда
31

Слайд 31: Test

Market

Изображение слайда
32

Слайд 32

a. Leader b. Research c. Share d. Challenger e. Segment The percentage of sales a company has a. Leader b. Research c. Share d. Challenger e. Segment

Изображение слайда
33

Слайд 33

a. Leader b. Research c. Share d. Challenger e. Segment The best-selling product or brand in a market a. Leader b. Research c. Share d. Challenger e. Segment

Изображение слайда
34

Слайд 34

a. Leader b. Research c. Share d. Challenger e. Segment Customers of a similar age, income level or social group a. Leader b. Research c. Share d. Challenger e. Segment

Изображение слайда
35

Слайд 35

a. Leader b. Research c. Share d. Challenger e. Segment The second best-selling product or brand in a market. a. Leader b. Research c. Share d. Challenger e. Segment

Изображение слайда
36

Слайд 36

a. Leader b. Research c. Share d. Challenger e. Segment Information about what consumers want or need

Изображение слайда
37

Слайд 37: Test

Writing

Изображение слайда
38

Последний слайд презентации: Brand

L__de _ Res__ r_h S__re _ hal_enger Se_m_n _ Endo___ ment Pla_e____t Ra___e Li_e_y_le L__ n_h N_me A_ aren __s St_e___ ing Im __e L___ lty ea r ea c ha C l g e t rse c men ng f c c au c a w es r tch ag oya

Изображение слайда