Презентация на тему: 65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns

65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns
65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns
65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns
65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns
65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns
65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns
65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns
65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns
65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns
65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns
65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns
65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns
65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns
65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns
65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns
65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns
65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns
65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns
65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns
65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns
65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns
65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns
65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns
65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns
65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns
65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns
65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns
65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns
65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns
65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns
65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns
65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns
65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns
65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns
65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns
65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns
65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns
65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns
65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns
65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns
65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns
65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns
65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns
65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns
65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns
65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns
65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns
65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns
65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns
65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns
1/50
Средняя оценка: 4.7/5 (всего оценок: 47)
Код скопирован в буфер обмена
Скачать (117594 Кб)
1

Первый слайд презентации

Изображение слайда
2

Слайд 2

Изображение слайда
3

Слайд 3

Birthdays

Изображение слайда
4

Слайд 4

What to prepare before the lesson!!! 1.Laminated group info+ attendance records+students ’ records. 2. Print : Let’s congratulate May students !!!! Happy Birthday!! !

Изображение слайда
5

Слайд 5

Whatsapp question https://www.youtube.com/watch?v=FRXXV8hnIrE Listen to Top 5 Caribbean Music Genres. Choose two genres (one that you like, another one that you don’t) and speak about your emotions.

Изображение слайда
6

Слайд 6

Home task: Выдаётся на уроке в понедельник 26.0 4.2021\ вторник 2 7.04. 2021. Сделать на вторник 4.05.2021 1.W.B: p.61,62

Изображение слайда
7

Слайд 7

Изображение слайда
8

Слайд 8

Изображение слайда
9

Слайд 9

give up a fortune suspect setting up predictable What do you get if you put A radio in the fridge? cool music

Изображение слайда
10

Слайд 10

Riddles:

Изображение слайда
11

Слайд 11

Answers :

Изображение слайда
12

Слайд 12

e a f h c b g Guess the movie

Изображение слайда
13

Слайд 13

Изображение слайда
14

Слайд 14

Изображение слайда
15

Слайд 15

Riddles:

Изображение слайда
16

Слайд 16

Riddles:

Изображение слайда
17

Слайд 17

Describe the pictures in pairs

Изображение слайда
18

Слайд 18

How to read the books in May: 1 st lesson: 1.Divide the board into three parts. 2.Read the first part to involve the ss., t eaching them how to read, write out the words, translate, draw the plot to retell. 3.Ask the students to read only one page at home!!! (Doing everything we taught them at the lesson!!!) 2nd lesson: 1.Start with Speaking made of new lexis and pictures from this book.(We do it.) 2.After warming up ask the students to retell the plot one by one(30sec-1 min), using the new words and the pictures of the plot. 3.Watch the video about this book. “The Woman…” p.4 -A solicitor - mist - адвокат - дымка Translation: The plot to retell:

Изображение слайда
19

Слайд 19

Изображение слайда
20

Слайд 20

Изображение слайда
21

Слайд 21

Изображение слайда
22

Слайд 22

Изображение слайда
23

Слайд 23

Изображение слайда
24

Слайд 24

Изображение слайда
25

Слайд 25

“Catch my finger with your palm” May active games-1 “Close your eyes and stop me when I reach your elbow” “Turn around and guess who is ringing”

Изображение слайда
26

Слайд 26

catchy monotonous repetitive The music that defined the ‘60s. They had blond streaks in their hair. A manager advertised for girls w ho could sing. launch

Изображение слайда
27

Слайд 27

catchy monotonous repetitive The music that defined the ‘60s. They had blond streaks in their hair. A manager advertised for girls w ho could sing. launch

Изображение слайда
28

Слайд 28

Repeat 3 times: 1.Slowly 2.Quickly 3.Very quickly

Изображение слайда
29

Слайд 29

Repeat 3 times: 1.Slowly 2.Quickly 3.Very quickly

Изображение слайда
30

Слайд 30

Изображение слайда
31

Слайд 31

Изображение слайда
32

Слайд 32

Funny video-I listen to the d ifferent genres of music.

Изображение слайда
33

Слайд 33

Изображение слайда
34

Слайд 34

Изображение слайда
35

Слайд 35

Choose a song to relax! Before singing read and translate the lyrics!!!

Изображение слайда
36

Слайд 36

Изображение слайда
37

Слайд 37

Изображение слайда
38

Слайд 38

Изображение слайда
39

Слайд 39

Изображение слайда
40

Слайд 40

Repeat 3 times: 1.Slowly 2.Quickly 3.Very quickly

Изображение слайда
41

Слайд 41

Discussion One by one speak about the following points. Explain why you think so. Printed or e-books. What is better?

Изображение слайда
42

Слайд 42

Home task: Выдаётся на уроке в понедельник 03.05.2021/вторник 04.05.2021. C делать на среду 05.05.2021/четверг 06.05.2021. 1. Read the book p.72-73. 2. Write out the unknown words. 3. Draw the plot. 4. Grammar copy.

Изображение слайда
43

Слайд 43

Изображение слайда
44

Слайд 44

Изображение слайда
45

Слайд 45

Изображение слайда
46

Слайд 46

1. Легко запоминающийся 2.Монотонный 3.Повторяющийся 4.Запускать 5. У них были светлые пряди в волосах. 6. Музыка, которая определяла 60-е годы. 7. Менеджер давал рекламу для девушек, которые умеют петь. Chall3 p.69-70 1. Catchy 2. Monotonous 3. Repetitive 4. Launch 5. They had blond streaks in their hair. 6. The music that defined The ‘60s. 7. A manager advertised f or girls who could sing. Tidy away Finely cut fish Liver Very small amount He was m easuring somebody For a suit or clothes.

Изображение слайда
47

Слайд 47

H.T for Monday!!! w.b : p.65,66 ОГЭ- grammar

Изображение слайда
48

Слайд 48

Изображение слайда
49

Слайд 49

Изображение слайда
50

Последний слайд презентации: 65-Chall-3 p 69-71 relative pronouns

Изображение слайда